Alla inlägg den 25 april 2009

Av petra simpson - 25 april 2009 17:19

Hej hopp nu är jag här igen efter några dagars tysthet....

Jobbar har praktik och sedan för att det inte skall bli någon ro och vila så skall man korrigera tentor(tvi vale), och lämmna in dessa förbaskade VFU uppgifter.

Jag känner ibland att om jag kommer ikapp så blire det lagom till att terminen börjar igen PUH va jobbigt. Men jag säger bättre sent än aldrig.

Nu så sitter jag på jobbet och skriver lite vi har varit ute på en ganska så lång promenad med brukaren.Det var super skönt och sedan får man underhålla sin bränna.

Sedan så hade jag sådant flyt att min kära jobbar kompis ville byta några skift med mig så jag blev ledig i morgon toppen skönt och jag behövde det verkligen.

Då skall jag äntligen ta och ta itu med min kära hallon häck......detta i hopp om att den skall bära frukt i år igen.

Sedan måste jag nog ta och fixa lite med mina skol arbeten innan det blir för sent, vill ju bli klar någon gång.

Nej nu måste jag ta och jobba lite innan jag får skäll, nej då min goa brukare vilar lite just nu så det är ingen fara.

// Kramiz på er 

Presentation

Omröstning

Tycer du att du har tid med dig själv. Eller tar familj,jobb eller annat dint tid så du glömmer dig själv i farten??
 ja
 nej
 Vet ej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards