Alla inlägg den 19 april 2009

Av petra simpson - 19 april 2009 00:09

Jaha nu ligger jag här i min stora sköna söng som jag har längtat efter så mycket denna vecka, och vad händer jag kan inte sova för alla pengar i världen, typiskt.

Detta hade väl inte varit så farligt om det inte vore så att jag skall på praktik igen i morgon bitti kl 7,30, hur skall det gå??

Ja ja det är som det är jag kan inte göra annat än att ligga här och vänta på John blund.....hoppas han kommer snart.

Tänk att seda är jag ledig på måndag ifrån alla mina jobb men då måste jag skriva klart innlämmnings uppg till skolan.

Ingen vila ingen ro....

Men det bästa är att jag hinner inte grubbla så mycket om mat och om jag är hungrig eller inte, så skönt skall ni veta.

Jaha då vart det ett innlägg idag med gud va duktig jag börjar bli på detta ellr vad säger du Lotta........

Kramis på er alla

Presentation

Omröstning

Tycer du att du har tid med dig själv. Eller tar familj,jobb eller annat dint tid så du glömmer dig själv i farten??
 ja
 nej
 Vet ej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards