Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

En röst i natten......

Av petra simpson - 24 januari 2012 03:57

Jaha då är det dax igen....känner mig vissa nätter som han i den gammla tv serien man längtade efter när man var ung.....inte så längeseda då menar jag.

Han satt där och sände radio mitt i natten när alla andra sov.  

Jag sitter uppe och håller koll på mäniskor som är sjuka och kräver vård, men oftast så sover de ju på natten. Det är ju jätte viktigt för tillfrisknandet, men ibland önskar man att det var lite mera som hände. Men realistiskt så går det ju inte att planera in mera måsten för blir en pat dålig så kräver ju den pat min totala uppmärksamhet.

Livet som syrra kan jag säga är precis allt jag önskat och mer där till.......

Ibland så sitter jag och funderar och tänker på hur det går för alla i min gammla klass, har alla fått jobb, vart hur när osv.....

Det som är otroligt synd med distans studier är att man får inte riktigt samma kontakt....

Mamma livet då hur går det med det??   Ja ibland känns det som att man bankar huvudet i väggen och bara känner desperation. Ibland så är det guld och gröna skogar. Fattar inte att jag inom några månader kommer att vara tonårsmamma......hur kunde det bli så.

Kommer att ha två hormonstinna tånårs grabbar som försöker ta över hemmet. HJÄLP  


Känner nu att det är släppa taget dax litegrann, grabbarna blir stora och behöver lära sig ett större ansvar. Men det är svårt vill jag lova.

Ja vi får se hur det går.......livet är en fest och vi är alla bjudna, men vi bestämmer själva vad vi vill göra med inbjudan......JAG tar den med hull och hår och njuter....jag lever  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av petra simpson - 14 mars 2013 20:11

Hej på er alla glada, Nu var det himmelens så länge sedan jag skrev något. Tror fortfarande inte att det är så många som är intresserade i vad jag skriver men det är skönt att ha en "vän" bloggen. Har så mycket att berätta och ¨så mycket fantasti...

Av petra simpson - 1 mars 2012 13:54

Japp nu har det varit tyst ett bra tag kan man säga.Helgen efter då jag skrev sist så kom ju våra super goda vänner Katti Och Micke. Så skönt att umgås och ses åt Tacos med barnen och sedan bara slappade vi i soffan med snacks och god dryck. Sedan jo...

Av petra simpson - 15 februari 2012 10:47

Ja nu har jag lite tid igen då, har som sagt jobbat hela helgen och hade en ledig dag igår. Men fattar fortfarande inte vaför det är så svårt att slappna av när jag är ledig måste alltid göra någon liten grej så jag kan få ro i kroppen. Igår blev det...

Av petra simpson - 11 februari 2012 11:13

Ja en ledig dag blev det. Men vi hann träffa svärfar och ha soff mys igår. Nu är det lördag och grabbarna hade sina larm ställda fast de är lediga för attkomma ut i skidbacken så tidigt som möjligt. Upp göra matsäck åt dem och fixa så de får en bra...

Av petra simpson - 10 februari 2012 11:36

Fredag = ledig dag..... Ja ledig i all ära men varför har jag så himla svårt att koppla av, hittar alltid något som bara måste göras hela tiden. Så det kanske inte är så konstigt att jag föredrar att åka bort för att koppla av, längtar så tills vi ...

Presentation

Omröstning

Tycer du att du har tid med dig själv. Eller tar familj,jobb eller annat dint tid så du glömmer dig själv i farten??
 ja
 nej
 Vet ej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards