Alla inlägg den 17 april 2009

Av petra simpson - 17 april 2009 17:05

Japp nu är det äntligen fredag.....jippi.

Har jobbat natt i natt igen och hade en inskolning med mig för andra natten i rad , och vad min kära brukare kan busa, super lugn natt igen.

Så nu har hon gjort 2 super lugna nätter på raken och tanken är väl att de skall få se att det är lite stökigt på nätterna, men inte.

Sedan var jag hem och sov i 3 timmar och iväg till min praktik plats, det går för runt hela tiden måste jag säga. Men nu har jag bara praktik i en vecka framöver för jag har tagit semester från mitt jobb. Det skall bli skönt.

Sedan nästa helg jobbar jag enbart hos min brukare och det skall bli super skönt att få vara med honom dagtid ett par dagar.

Med dieten går det bra måste jag säga man känner sig piggare för var dag coh hungern försvinner eftersom.

Hoppas att kunna köra ren kur lite längre fram när man kommit in i det lite mera. Idag ser jag fram emot min räksallad som jag tänkte äta när jag kommer hem i kväll.

Sedan stupar man väl i säng efter den lilla sömn man haft senase dagarna.

Ja som sagt allt verkar gå bra // kramis

Presentation

Omröstning

Tycer du att du har tid med dig själv. Eller tar familj,jobb eller annat dint tid så du glömmer dig själv i farten??
 ja
 nej
 Vet ej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards