Alla inlägg under augusti 2009

Av petra simpson - 22 augusti 2009 12:28

Ja som sagt en sak har vi konstaterat här hemma i sommar och det är att en 10 årig pojk utan lek och kompisar är inget kul.

Gabriel spenderade större delen av sin sommar framför tv eller dator något som vi betalat ett högt pris för. Nu i efter hand kan jag säga att det kanske var fel val men då fanns det inte så mycket annat att välja på.

Vi hann med en sväng till Särna för att kola på scoter rally. De tävlade på vinter scotrar ute på sjön, en riktig upplevelse och rekomenderar stark att ni åker dit nästa år och kollar.

Vi for sedan ouu till stuag och var där i en vecka helt underbart, kopplade av totalt kan jag säga. Tog mig tid att plugga och planera kommande höst.

Tyvärr blev ledigheten lite förstörd av att jag fick akuta man smärtor, trodde att det var slut med mig. Gick över efter ett par timmar och kvinna som man är fortsatte jag med livet som vanligt. Vi packade ihop och for hem sent på torsdags kvällen den 30 juli, tur var väl det.....

På fredag morgonen så vaknade jag med totalt samma akut smärta igen och visste inte vad jag skulle göra.

Åkte till sjukhuset för smärtstillande videre till Falun och akuten vidare upp på avdelning och vidd 22tiden på kvällen sövdes jag och blev opererad.

Sprucken cysta och blod i buken....inge kul.

Så man skall inte klaga men det känns som vår sommar har gått helt i sjukvårdens tecken.

Av petra simpson - 8 augusti 2009 11:15

Av petra simpson - 8 augusti 2009 11:14

Av petra simpson - 8 augusti 2009 11:14

Av petra simpson - 8 augusti 2009 10:58

Jaha hej  och hopp alla trogna bloggare.

Sommaren 2009 hr varit en total mardröm måstre jag säga och skall ligga i minnet låååångt framöver.

Grabbarna slutade skolan midsommar regnade bort och jag och Mats jobbade,början ok men det måste bli bättre tyckte vi.

Jaaa jiiipppii sen kom peace and love till staden och med den tropisk sommar och soool livet lekte. Vi var på festivalen fredag och lördag. Huvud bandet var så klart Kalle bah, gud va dom va bra värt varenda öre kan jag lungt säga. Sedan var allt annat en bonus att man fick träffa massor av vänner som man ej sett på evigheter.

Tisdagen efter började vårat mörker, Mats och barnen åkte ner till Tunaåstrand för att bada i solens sken. Grabbarna springer iväg och börjar gunga, något går fel SMACK gabriel åker in i stolpen och käken går av.......

Ambulans till Falun operation ingen lek på 6 veckor flytande föda i 2 veckor sedan barn mat i 2 veckor.

Ush och fu j****r säger jag hur kan man få ha en lekplats som är såååå farlig 5 cm var det som räddade Gabriel annars hade smällen kommit rakt över nacken....vi tackar alla änglar som fanns runt Gabriel den dagen.

Presentation

Omröstning

Tycer du att du har tid med dig själv. Eller tar familj,jobb eller annat dint tid så du glömmer dig själv i farten??
 ja
 nej
 Vet ej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards