Alla inlägg den 13 april 2009

Av petra simpson - 13 april 2009 14:27

Jaha då var det sista dagen på påsken och man undrar vart alla lediga dagar tagit vägen......

Men vi har hunnit med mycket i alla fall umgås, dop och arbete ganska så jämnt fördelat. Nu är det sista dagen och man försöker njuta så gott det går, och njuta skall jag, för i morgon börjar kampen....

Ja nu är det bestämt.......

I lördags när vi var hem till morsan så ställde jag mig på vågen och jag trodde jag skulle dööööööö, fy fan va jag har gått upp i vikt.

Det kändes som det var någon annan som stod där, såhära mycket vägde jag inte ens när jag var höggravid.

Jag träffade min vännina Camilla på kupålen här om dagen och hon hade nu gått ner 29 kg, gud va duktig hon är.......

Så i morgon så kommer detta att bli min viktdagbok och klagomur tyvärr......Nu skall jag köra lite Camebridge och sedan övergå till att äta allt utom pasta,ris, potatis. bröd och mejerivaraor i stor utsträckning. Kommer inte att följa någon speciell diet utan bara göra det besta jag kan av det hela. Målet som jag har idag är att först klara 4 veckor med bara VCL för att få en kick start som jag behöver. Sedan blir det inte en droppe alkohol på ca 10 veckor, till peace and love har jag tänkt, för det är verkligen kalorier det.

Ja ja vi får se hur det går.........denna gång måste jag lyckas känner jag.

I morgon kommer jag att avslöja min start vikt och lägga ut en bild för att sedan kunna visa  resultat har jag tänkt.

Men i kväll blir det mys på full fart Kebab pizza och lite godis måste ha smaken kvar ett tag.

Kramis

Presentation

Omröstning

Tycer du att du har tid med dig själv. Eller tar familj,jobb eller annat dint tid så du glömmer dig själv i farten??
 ja
 nej
 Vet ej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards