Alla inlägg den 7 april 2009

Av petra simpson - 7 april 2009 18:28

Nej det var en välbehövd semester för oss alla fyra och det kommer snart att bli en till. För nu har jag bestämt mig att satsa allt jag kan på att vi får fira julen i Thailand i år, hoppas.

Så idag har jag gjort min första dag på praktiken och det har varit intressant måste jag säga.

Jag kan ju då passa på att hälsa till min handledare Göran, god läsning och VG sattsar vi på nu.

Ha det bra alla vänner så hoppas vi på att det inte blir tyst lika länge denna gång.Nu måste jag ta itu med skolarbete ingen ro ingen vila det var väl så askungen sade eller???

Kramis

Av petra simpson - 7 april 2009 18:27

far och son som aldrig förr......

Av petra simpson - 7 april 2009 18:26

kolla så mysigt det är och va glad man blir

Av petra simpson - 7 april 2009 18:18

Jaha då var det dax igen efter en tids tystnad från mig.

Har hänt så sjukt mycket i mitt liv nu, sjuka barn, bråkigt åt alla håll och kanter och bara allmänt mycket att göra i skola.

Men vi fick i alla fall ett spel jag och min make och beställde en sista minuten till Thailand.

Bestämde oss på tisdag kväll och for på fredagen efter, fatta va skönt det var att bara släppa allt och fara iväg.

Vi hade 2 helt underbara veckor i Thailand där vi bara umgicks som familj och inget annat. Tidiga kvällar med film och mys bara och långa dagar vid poolen eller vid stranden. Detta är något som alla människor borde prova på ........

Presentation

Omröstning

Tycer du att du har tid med dig själv. Eller tar familj,jobb eller annat dint tid så du glömmer dig själv i farten??
 ja
 nej
 Vet ej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards