Alla inlägg under februari 2009

Av petra simpson - 22 februari 2009 12:08

Ja men hej på er nu var det såååå länge sedan jag bloggade.....ush

Men nu har jag nyss pratat med min kära vän och blogg mentor Lotta.

Då kännde jag att det var dax för lite blogg för mig.

Så nu har jag tagit fram min lilla rosa dator och skall uppdatera lite.

Veckan som gått har varit hektisk kan man säga. Två sjuka ungar som den ena Gabrile tyvärr hade  scarlakans feber...ush stackers han.

William har sina vanliga lung problem, jag tror han har varit dålig hela vintern. Min teori är att det beror på att han ej har fått varit iväg på någon resa. Han blir så mycket bättre när han får komma till värmen som ett avbrott i den kalla vintern.

Undra om man kan få en resa till Thailand utskrivet på recept ???

Skulle sitta fint....

Ingen hockey cup blir det i morgon heller då de är sjuka båda två...tur eller otur??? skulle ha varit i is ladan från 06,00 - 19,00.

Så nu blir det föreläsning som vanligt.

Hade två tentor denna vecka och jag tror att båda gick bra.

Tänka sig att jag fick G på att bädda säng.....komiskt ett bra betyg efter X antal år innom vården.

I morgon börjar vi en ny kurs med etik och bla bla bla.....

Jaja nu skall jag gå och kollla hur det går för min stackars make som har målat i tre dagar nu ....han är ju så duktig..

Så snart får vi flytta in i vårat nya näste.....längtar

// Kramis

Presentation

Omröstning

Tycer du att du har tid med dig själv. Eller tar familj,jobb eller annat dint tid så du glömmer dig själv i farten??
 ja
 nej
 Vet ej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards