Alla inlägg under maj 2009

Av petra simpson - 17 maj 2009 00:51

Ja nu så var Melodifestivalen över för i år och hur gick det för oss ?? Åt skogen som vanligt. Men för ovanlighetens skull så var det ju en bra låt som vann. Dessutom så var det ju  vårat kära grann land som vann helt ok måste jag säga.

Själv sitter jag på jobbet och längtar till min sköna säng.
Dagen som gått har jag sovit fast solen har varit framme. Känns inte så jätte kul men efter denna natt så är det endast en natt kvar på denna vecka. Längtar som en tok till nästa helg då jag får vara ledig..

Grabbarna har haft fotbolls match idag men den missade jag tyvärr de förlorade med 9-2 stackarna.

Nu skall jag kolla på en film Changeling med Angelina Jolie hoppas att den är bra. Den har ju fått bra kritik så nu håller vi tummarna.

Kramiz

Av petra simpson - 15 maj 2009 23:38

Jaha nu är det dax för lite uppdateringar igen sitter på jobbet och kollar på film Allt flyter,en svensk film.

Den handlar om ett manligt konstsims lag, oj vilken nostalgi det är.

Jag simmade konstsim när jag var yngre och oj va det var kul och va jobbigt det var. Sedan så fick man ju vara med och simma på lucian som BSS har varje jul, och en gång simmade jag brevid och med Frölander vilken merit va??

Ja den filmen skall ni verkligen se om ni inte redan har gjort det.

Jaha en vikt koll kanske nu har jag gått ner totalt 7,2 kg och det har gått ca 3 veckor.

Det har ju varit ganska så mycket nu på sistonde så det är väl det hela med motion som inte har kommit igång så som jag skulle ha velat. Men nu har jag tagit lite semester dagar här framöver så då kanske jag kommer ikapp lite. Har fått alla uppgifter i skolan godkännda som fram till nu och det är super skönt. Sedan att jag har några tentor att ta igen känns som en bagatell i jämförelse med de snart 60 högskolepoäng som jag snart har duktiga jag......

Snart är det sommar och man har lite lediga dagar som väl kan behövas för mig känns det som. Ja nu är det slut för idag// Kramiz

Av petra simpson - 12 maj 2009 00:06

Ush nu har jag tydligen varit periodare igen helt tyst i över en vecka hur kan det bli så??

Men idag fick jag mig ett riktigt uppvaknande, pratade med en vän som jag inte pratat med på ett tag. Vad händer då jo hennes liv är upp och ner vänt och förhållandet har gått i kras. Vart har jag hennes så kallade vän varit jo jobbandes eller pluggandes.

Nej nu är det banne mig dax att sakta ner vart skall man vända ssig om inte till sina vänner när man mår dåligt. Känns som jag har taskat till det totalt, brukar alltd ställa upp för mina vänner och nu händer detta.

Jag bryr mig så mycket och så blir det så fel hur kan det bli så??

Är så glad att det bara är 4 veckor kvar på terminen sedan är det bara jobb och då kanske man hinner ikapp.....

Vikten går det bar med totalt 6,4 kg på tre veckor nu så det är ju bra.

Nu jobbar jag natt hela veckan så då blir det mera skrivet/ ha det gott

Presentation

Omröstning

Tycer du att du har tid med dig själv. Eller tar familj,jobb eller annat dint tid så du glömmer dig själv i farten??
 ja
 nej
 Vet ej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards