Alla inlägg den 20 april 2009

Av petra simpson - 20 april 2009 08:11

Ja nu har det gått en vecka och i morse var ddet dax för vägning och vet ni vad det fungerar - 3 kg.

Känndes jätte skönt så nu ärdet bara att fortsätta ett tag till för som sagt så är det massor av flera kilon som skall bort.

Bara praktiken är över så skall jag se till att få in mera motion i vardagen lite prommenader och sånt. Just nu så finns det tyvärr ingen tid till detta men jag gör så gott det går. I går var jag och Blondie ut och promenerade efter jobbet och idag blir det en sväng.

Sedan jobbar jag hela veckan men sedan är det bara n vecka kvar så är vi tillbaka till skolan det skall bli kul.

Nu skall jag lägga mig och mysa en stund och sedan skall jag fixa hem lite mat till skåpen som gapar tomma.

Och vet ni vad Mats sade ju att jag fick boka en resa efter -10 kg nu är det bara 7 kg kvar. Sedan måste ju problemet med Blondie över jul lösas men det fixar sig hoppas jag.

Ha en underbar dag det skall jag// Kramis

Presentation

Omröstning

Tycer du att du har tid med dig själv. Eller tar familj,jobb eller annat dint tid så du glömmer dig själv i farten??
 ja
 nej
 Vet ej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards