Alla inlägg under oktober 2008

Av petra simpson - 16 oktober 2008 15:29

Här kommer sonen Gabriel 9 år och jätte cool tycker han. Livet cirkulerar kring hockey och fotboll sedan har ju tjejer fått lite plats på slutet. Godare än godir min gull unge och först födda med 30 sek föra sin bror.

Av petra simpson - 16 oktober 2008 14:49

Ja nu var det dax att börja blogga.

Alla jag känner säger att det är ett sådan bra sätt att få ur sig allt som händer, hoppas det är sant .Då kommer jag att vatra världens lyckligaste till jul.

Idag har det banne mig varit tumult av högsta grad kan man säga. Barnen ringer från skolan och gråter för att den ene håller på att blistrypt av en klass kompis för andra dagen i rad. Lärarnas argument får en att spy,"ja men dina grabbar kan ju retas de oxå" ja men munn hugg är väl en jäkla skillnad från fysiskt våld. Det är i alla fall vad jag anser, skall man behöva vara rädd för att skicka barnen till skolan för att de kan argumentera. Tyvärr är jag en av dessa mammor som tycker att uppfostran skall ske i hemmet. Att skolorna är där för att utbilda inte ta tag i det som jag som förälder inte tycker är ett problem!!!!!

Ja ush vilken dag men vissa dagar måste man ha rätt att gnälla.

Som om det inte vore nog, jag pluggar för tillfället till SSK och har lämmnat in en grupp tenta. Detta visar sig vara nästan identiskt till en tidigare tenta inlämmnad av min "grupp kolega". Denna kille har inte nämt ett ljud för os övriga i gruppen att han har lämmnat in denna tidigare. RESULTAT- möte med ansvarig lärare och kursansvarig + hela gruppen i morgon Kl 10,30. jätte kul, inte. Att filk inte kan öppna munnen och berätta ibland det måste han ju ha fattat att vi skulle få trubbel med detta.

nej nu får det vara färdig klagat för i dag få se om jag hinner med ett glatt innlägg innan jag skall sova.

petra

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycer du att du har tid med dig själv. Eller tar familj,jobb eller annat dint tid så du glömmer dig själv i farten??
 ja
 nej
 Vet ej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards