Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av petra simpson - 21 oktober 2008 13:17

Ja nu har jag varit till läkaren igen.

Först börjar han svammla om mina sömmn svårigheter som om det var orsaken itll att jag var där.....igen.

Stopp och belägg jag är här för att jag har ont och vandrar runt som om jag vore 73 istället för37.

Ja ja oj det låter inget bra hm.....vi kollar blodtryck och reflexer ja jätte bra ide.....

Inget fel här,... du vet väl att om man är deprimerad så kan man gå upp i vikt och få muskel verk. Jaha så nu är jag deprimerad och fet bara då eller. Jäklar att det skall vara så svårt att bli hörd. Jag mår bättre psykiskt nu än vad jag gjort på flera år, förutom TENTA magen som jag har nu....hihiih

Mera blod prover tages och vänta på svar.....jaja vi får väl se vad som händer. Händer det inget mera efter detta så går jag nog privat, jag har ju börjat plugga för att få jobba i framtiden. Inte för att bli utsållad och hypokondriker klassad vid 37 år ålder.

Japp nu skall jag plugga så min Bas grupp blir glada i kväll när vi har träff.

KRAMIS hypo......

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycer du att du har tid med dig själv. Eller tar familj,jobb eller annat dint tid så du glömmer dig själv i farten??
 ja
 nej
 Vet ej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards