Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av petra simpson - 28 oktober 2008 22:24

Jaha, då var vi hemma igen efter några super sköna dagar i stugan i Hälsingland. Det har varit super skönt att komma bort.

Mats och grabbarna har varit och fiskat, Blondie har legat ute i höst solen och jag har pluggat rumpan av mig.

I lördags natt så var det total storm det blåste så vi funderade om taket skulle fara av. På natten när jag vaknade så hade vi ingen ström tydligen ett ganska stort av brott som drabbade både Ljusdal och Färilla o lilla föne.

Igår så blev det kallt fort och de började prata snö och vinter däck då fick vi brottom. Så vi packade ihop och skulle åka hem.......

Då fick vi se denna vinterns första snö.......

Gud va mysigt tänkte vi en stund.....kom sedan ihåg sommar däcken och for hem genast. Det slutade snöa ganska fort men åndå.

Med barn och hund vill man ju vara på säkra sidan det är ju det käraste man har (ibland, helst när de sover). Nej då jag älskar min familj.....

KRAMIS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycer du att du har tid med dig själv. Eller tar familj,jobb eller annat dint tid så du glömmer dig själv i farten??
 ja
 nej
 Vet ej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards