Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av petra simpson - 23 oktober 2008 22:00

Japp då var vi här igen.

Idag så har vi haft sista seminarie redovisningen i bas krupp för denna kurs. Oj vad förvirrade vi var denna gången känndes som vi hade pratat för mycket inför detta. När man liksom inte vill säga så mycket för det känns som om man sagt det så många gånger förut. Men jag tror att våran lärare blev nöjd med oss ändå. Så nu är det bara tentan med stort T kvar så har vi gjort våra första 15 poäng......jätte kul.

Så nu åker vi upp til stugan i morgon och pluggar förbrilt tills på onsdag, hem och sova sedan Tenta kl 08.00 på tors.

Sedan har jag haft total "melt down" i skallen på kvällen.

Flyget till Thailand drog en repa över vårat hus tak. Då kom tårarna ush vad jag vill åka sol bad och mina älskade vänner Lee,Bea och Minn.

För att göra sken värre ringde Lee och pratade på kvällen.

Minn min goos unge har fyll 3 år nu oj vad jag saknar dem.

Men skall man bli SSK så kostar det vi får hoppas på en lotto vinst.

Nej nu är det sov dax......God natt från lip sillen Petra.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycer du att du har tid med dig själv. Eller tar familj,jobb eller annat dint tid så du glömmer dig själv i farten??
 ja
 nej
 Vet ej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards