Alla inlägg den 25 november 2008

Av petra simpson - 25 november 2008 23:29

Nu har det varit super länge sedan jag bloggade.

Fattar inte vart tiden tar vägen nu för tiden, verkar vara något som skall göras hela tiden.

Men just nu så sitter jag på jobbet och gör min näst sista natt på detta stället. Känns lite vemodigt måste jag säga det har varit kul här och jag har lärt känna en massa super människor. De kommer jag att sakna något hemskt.

Sedan så känns det verkligen att jag måste ha mera tid till mina studier. I går så var jag på skolan och dissikerade ett får huvud det var super intressant. Då kännde jag att i teorin ligger jag efter, hur hemskt det än känns att erkänna det.

Nu stimmar min kära brukare så jag måste sluta........

Han tycker inte om att jag bloggar....heheh nej god natt på er alla som får sova nu skall jag ta och jobba......

Kramis...

Presentation

Omröstning

Tycer du att du har tid med dig själv. Eller tar familj,jobb eller annat dint tid så du glömmer dig själv i farten??
 ja
 nej
 Vet ej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards