Alla inlägg den 6 november 2008

Av petra simpson - 6 november 2008 22:29

Ja nu har jag tid att skriva lite igen. Jobbade natt igår och nu år jag på platts igen. Kan vara lite drygt att hålla sig vaken men som tur är så har jag sällskap för en gångs skull. Annars så brukar jag ha turen att jobba när ingen annar brukare sover här.

Då är det jätte svårt att vara vaken,men har man någon att prata lite med så går det bättre.

Nu är jag här andra natten och sällskapet är kvar.Sitter och kollar lite på tv och skvallrar.

Sedan är det ledigt ett par dagar med desto mera plugga. Allt verkar flyta på ganska så bra dessa dagar men i morgon har vi våran första dugga i skolan. Det är som en hemma tenta på nätet. Det gäller Cellen denna gång så vi får hoppas att det går bra.

höres i morgon....kramis

Presentation

Omröstning

Tycer du att du har tid med dig själv. Eller tar familj,jobb eller annat dint tid så du glömmer dig själv i farten??
 ja
 nej
 Vet ej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards